תכנון אספקה והתקנה

את שירותי הגילוי והכיבוי, אנו מספקים ללקוחותינו במעטפת הכוללת פגישת תכנון קפדנית ויסודית, כזו שמאפשרת לנו לנתח את המתחם או העסק בו יוצב הציוד, כאשר במהלך התכנון מתבצעת התחשבות יתרה בנקודות תורפה, צווארי בקבוק, ואיזורים המצריכים התחשבות מעמיקה במשתנים וברגישויות. הצוות המקצועי שלנו מספק שירותי ייעוץ ותכנון לגופים רבים בארץ ובעולם, בשל ניסיונו הרב, הידע המקצועי שלו בכל דרישות התקן והמוניטין שצבר.

חיי אדם ומניעת נזקים

שמירה על חיי אדם ומניעת נזקים הם הערכים המובילים אותנו במהלך שלבי התכנון, אך, כמובן שלא די רק בתכנון נכון בכדי לייצר מעטפת זו. מסיבה זו אנו מספקים שירות מלא הכולל גם אספקה והתקנה ללקוחותינו והכל בכפוף לתקן ולדרישות כיבוי האש.

אספקת הציוד

את אספקת הציוד, והתחזוקה השוטפת שלו, אנו מגישים ללקוחותינו בעקביות ובהתאם לתקן ולדרישות כיבוי האש, כאשר, לאחר תכנון מתאים, נעשית בחירה ייעודית לצרכי הלקוח, ולהבטחת בטיחות מקסימלית בכל הנוגע לכיבוי אש.

התקנה

חברתנו מספקת לצד שירותים אלו גם שירותי התקנת ציוד כיבוי אש ומערכות גילוי מתקדמות. בדרך זו, לאחר התכנון ואספקת הציוד, אנו משלימים את מעטפת הבטיחות באש ללקוחותינו, ומייצרים מערך שמתאים לטיפול בכל סוג של סכנה, קטנה וגדולה כאחד, על מנת לאפשר שגרת עבודה בטיחותית בכל ימות השנה. הצוות המקצועי שלנו מספק את שירותי ההתקנה בהתאם לתכנון, תוך מתן דגש בטיחותי לתנאי השטח, לדרישות התקן ומכבי האש.